Control de qualitat a les obres de reurbanització del Carrer Balmes de Barcelona

Control de qualitat a les obres de reurbanització del Carrer Balmes de Barcelona

Des del novembre de 2024 s’estan desenvolupant les obres de reurbanització del carrer Balmes de Barcelona, entre la Ronda General Mitre i la Plaça Molina. Es tracta d’una reurbanització important, amb l’ampliació de voreres, més espai per vianants i una nova la xarxa de clavegueram i xarxa de telecomunicacions.

Les obres les està executant l’empresa BIMSA i a CECAM hi estem fent el control de qualitat, dins el contracte de serveis de controls de qualitat a executar per BIMSA durant 2024-2027 a diferents actuacions a la ciutat de Barcelona.

En aquesta obra també hi està treballant Master-Plan en la direcció d’obra i Sorigué com a contractista. És una obra que s’ha dividit en 3 fases per tal de no tallar la circulació rodada del carrer. Ara mateix es troba en la fase 3 i els treballs es centren en el costat Besòs del carrer. La previsió és que es finalitzin l’any que ve.

Per part de CECAM hi hem dut a terme feines molt variades:

  • Identificació de sòls
  • Identificació de subbases
  • Control de compactació de sòls i subbases
  • Assaigs de mescles bituminoses
  • Sèries de formigó
  • Mandrinat de conduccions de telecomunicacions